• USP block
  • USP block
  • USP block
  • USP block
USP block
USP block
USP block
USP block

Müügitingimused

Üldised tingimused
Antud tingimused on kehtivad kuniks need ei ole konfliktis Eesti Vabariigis või Euroopa Liidus kehtivate seadustega.

Privaatsuspoliitika
Soovime, et tunnete ennast meie kodulehe kasutamise suhtes kindlalt ja turvaliselt ning oleme pühendunud kogutud teabe kaitsmisele. Kõik meie Interneti-toimingud on kooskõlas Euroopa Liidu üldise andmekaitse määrusega (GDPR) (EL) 2016/679. Sellest lähtuvalt oleme koostanud käesolevad privaatsuspoliitika põhimõtted, mis käsitlevad kliendi andmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ja talletamist.

Mis on isikuandmed
Isikuandmed on mis tahes teave, mis võib otseselt või kaudselt teie isikut tuvastada, nt nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, IP-aadress jne.

Milliseid andmeid me kogume?
- Tellimuse esitamisel:
Teie täielik nimi
Teie aadress
Teie telefoni number
Teie meiliaadress
IP-aadress, millelt te tellimuse tegite

- Kui registreerite meie uudiskirja saamiseks:
Teie täielik nimi
Teie meiliaadress

- Kui külastate meie kodulehekülge:
IP-aadress, millelt meie kodulehekülge külastasite

- Kui saadate meile e-posti:
Teie meiliaadress ja muu teave, mida ise olete otsustanud oma meili teel edastada.

Kuidas me teie andmeid kogume?
- Tellimuse esitamisel:
Teie isiklikud andmed kogutakse, kui täidate kodulehel tellimuse vormi ning sooritate ostutellimuse.

- Uudiskirja tellides:
Andmeid kogutakse, kui olete meie kodulehel aktiivselt meie uudisikirja tellinud.

- Meie kodulehekülge külastades:
Läbi nn. küpsiste (cookies). Loe rohkem küpsiste kohta vastava rubriigi alt.

- Meile e-posti saatmisel:
Teie meiliaadress salvestatakse meie klineditoe tarkvara ja meilihaldussüsteemis.

Miks me neid andmeid kogume?
- Tellimuse esitamisel:
Teie andmeid, mis te meile tellimuse esitamisel olete edastanud, kasutatakse tellimuse käsitlemiseks ning tarnimiseks. Samuti teiega kontakti võtmiseks juhul, kui tellimusega peaks probleeme esinema, näiteks kui tarne hilinemise korral. Samuti kasutatakse tellimuse andmeid referentsina garantii puhul.

- Uudiskirja tellimisel:
Et edastada teile uudiskirju kampaaniate ning toote uudiste kohta.

- Meie kodulehekülge külastades:
Et koguda meie kodulehe kasutamise kohast informatsiooni ning seeläbi parandada meie kodulehe sisu ja funktsionaalsust ning teie kogemust meie kodulehe külastamisel.

- Meile e-posti saates:
Et saaksime teie päringutele vastata ning muud laadi klientituge pakkuda. Samuti kogume teie tagasisidet, et seeläbi parandada meie tootevalikut ning –kvaliteeti, klienditeeninduse kvaliteeti ning meie kodulehekülge üldiselt.

Kui kaua me isiklikke andmeid säilitame?
- Tellimisel esitatud andmed:
Tellimusega seotud andmeid säilitame me seitse aastat. Seda eesmärgiga pakkuda teile paremat teenindust. Paljud meie kliendid tulevad aastaid pärast meie veebipoest otsmist tagasi sooviga osta täiendavaid käepidemeid. Ostuandmete säilitamine aitab meil hõlpsalt tuvastada, milliseid käepidemeid kliendid varem on ostnud.

- Uudiskirja tellides:
Säilitame teie nime ja meiliaadressi nii kaua kuni te aktiivselt ennast uudiskirja saajate hulgast eemaldate.

- Külastatdes meie kodulehekülge:
Me säilitame kodulehe külastuste kohta infot viis aastat.

- Meile e-posti saates:
Me säilitame meie ja kliendi vahelisi meilivestlusi seitse aastat. Seda parima klienditeeninduse võimaldamise eesmärgil.

Kellega me isikuandmeid jagame?
Me ei väljasta, müü ega lase kellelgi teisel teie isikuandmeid mis tahes turunduseesmärgil kasutada. Me jagame teie andmeid mõnede meie tarnijate ja koostööpartneritega ainult selles ulatuses, mis on oluline nende ülesannete täitmiseks. Neil ei ole lubatud teavet jagada ega kasutada mingil muul eesmärgil. Samuti peavad nad järgima samu andmete turvalisuse tavasid, mida me ise järgime. Allpool on nimekiri kellega ja mis põhjusel me isikuandmeid jagame:


Satisfly – Satisfly on meie IT-partner ning osa meie veebipoest on salvestatud nende serverites.

DHL – Suuremate tellimuste tarnimiseks kasutame me DHL-I teenuseid. DHL-ile edastatakse teie tarneaadressiga seotud andmed, et teie tellimus turvaliselt teie poolt määratud aadressile jõuaks.

Hetzner – Enamus meie veebipõhisest platvormist on paigutatud Hetzner’e andmekeskustesse.

Mailchimp –Me kasutame Mailchimp’I uudiskirjade saatmiseks. Teie nimi ja meiliaadress on salvestatud Mailchimpi platvormis, kui te olete meie uudiskirja tellija.

Freshdesk – Freshdesk on klienditoe tarkvara, mida me kasutame klienditeeninduse haldamiseks. Teie meilid ja muu info, mida meili teel olete edastanud, on salvestatud Freshdesk’is.

Google – Google salvestab meie kodulehe külastusega seotud infot. Seda tehakse analüütilise informatsiooni kogumiseks, mis aitab meil hinnata kodulehe atraktiivsust ning parandada selle sisu ja funktsionaalsust.

Kuidas te saate oma isikuandmed eemaldada?
Palun saatke info@kapinupud.ee aadressile meil sooviga oma isikuandmed eemalda, kui te otsustate meiega oma andmeid mitte jagada. Kui Teil tekib küsimusi meie privaatsuse kaitsepoliitika vői Teie isiklike andmete töötlemise suhtes, saatke meile samuti meil aadressile info@kapinupud.ee

Kuidas isikuandmete rikkumisest teatada?
Teil on alati õigus pöörduda oma andmete kaitsmiseks Andmekaitse Inspektsiooni  poole, juhul kui teil on kahtlus isikuandmete kaitse rikkumise kohta.

Küpsised Cookies
Küpsised on väikesed tekstifailid, mis salvetatakse teie arvutisse või mobiilseadmesse külastatades peaaegu mis iganes veebilehte. Need ei tunne ära teid isiklikult ega kahjusta kuidagi teie arvutit ega mobiilseadet. Need aitavad meil koguda andmeid kodulehe külastatavuse kohta ning seeläbi parandada meie kodulehte üldiselt ning teie kogemust meie kodulehe külastusel.

Välised lingid
Kui mõni link meie kodulehel viib teid välja teistele veebisaitidele, siis meie privaatsuspoliitika ei laiene nendele veebisaitidele. Soovitame teil tutvuda iga veebisaidi avaldatud privaatsuspoliitika põhimõtetega eraldi, et mõista nende isikuandmete kogumise, kasutamise ning avalikustamise korda.

Müügitingimused
Samaaegselt kui klient edastab tellimuse e-poe Kapinupud veebikeskkonnas ning e-pood Kapinupud saadab e-posti teel kliendile tellimusekinnituse, nõustuvad mõlemad pooled järgnevate, kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustustega. Siinkohal on klient vastutav õigete kontaktandmete edastamise eest e-poele Kapinupud.ee
E-poel Kapinupud.ee on vajadusel õigus teha muudatusi müügitingimustes või müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Kapinupud.ee veebilehel. Juhul, kui muudatused tekivad peale kliendi tellimuse sisestamist, on Kapniupud.ee kohustatud sellest klienti teavitama e-posti teel ning kliendil on seejärel õigus oma tellimust muuta või tühistada.
Pildimaterjal Kapinupud.ee veebilehel on illustratiivseks tootekirjelduseks, kuid ei garanteeri toote täpset välimust.

Kliendiandmed
Tellimuse esitamisel vastutab klient õigete kontaktandmete edastamise eest, sisaldades kliendi nime, tarneaadressi, e-posti aadressi ning mobiiltelefoni numbrit SMS-teavituse edastamiseks.
Valeandmete edastamise tõttu tekkivad kulud katab klient.
E-poes Kapinupud.ee tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Väljavõtmata tellimus
Tellimuselt, millele klient järgi ei lähe ning tagastatakse e-poele Kapinupud või Kapinupud.ee mõnele tarnijale, arvatakse enne kliendi arve krediteerimist maha 30% tellimuse väärtusest ning saatmiskulud.

Tasumine
Kõik tellimused sisaldavad käibemaksu. Tasumine toimub läbi interneti kaardimaksega.

Kohaletoimetamine
Laos-olevad tooted tarnitakse kliendile 3-5 tööpäeva jooksul. Tavapostiga saadetavad tellimused toimetatakse otse kliendi postkasti või lähimasse postkontorisse. Postipakina saadetavate tellimuste puhul saadetakse kliendile SMS- teavitus või kirjalik teavitus postipaki saabumise ning asukoha kohta, kuhu postipakile järele tuleb minna.
Kliendile saadetakse tellimusekinnitus e-posti teel peale tellimuse sisestamist ning kinnitus tellimuse väljasaatmise kohta e-posti teel peale tellimuse postitamist. Juhul kui tekib viivitusi tellimuse kohaletoimetamisel, teavitatakse klienti samuti e-posti teel mistõttu on oluline, et klient edastab kehtiva e-posti aadressi tellimuse sisestamisel.
Transpordi käigus vigastada saanud tooted asendatakse kliendile. Juhul kui toodete asendamine pole võimalik, hüvitatakse kogu tellimus kliendile.
E-pood Kapinupud.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Kapinupud.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Saatmiskulud
E-pood Kapinupud.ee kehtestab alati tasuta kohalevedu kõigile tellimustele Eesti Vabariigi territooriumil, vaatamata tellimuse suurusest. Tellimuse tagastuse puhul tuleb kliendil ise seista tagastuskulude eest toodete tagastamisel e-poe Kapinupud.ee postiaadressile.

Garantii
Kõigile meie poolt müüdavatele toodetele kehtib 2-aastane tootja garantii. Vead, mis tekivad tootele kliendi süül või toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutuse tagajärjel, garantii alla ei kuulu.

Tellimuse tühistamine ja tagastamine
Kliendil on õigus tellimus tühistada iga ajal. E-pood Kapinupud.ee on kohustatud tellimuse tühistama esimesel võimalusel kliendi poolt sellekohase teavituse kättesaamisel. Kui kliendi tellimus on juba pakitud ning edastatud meie logistikapartnerile kliendile kohaletoimetamiseks, siis ei ole tellimuse tühistamine ilma lisakuludeta enam võimalik. Seejärel on kliendil võimalus tellimus tagastada peale tellimuse kättesaamist. Tellimuse tagastusel kehtivate reeglite kohta saab lugeda järgnevalt leheküljelt:
Tagastused

NB! Tagastatavat tellimust ei tohi saata saaja kulul (e-pood Kapinupud ei ole kohustatud saaja kulul tagastatavale pakile järgi minema)!

Reklamatsioonid
Klient on kohustatud kontrollima, et tooted vastavad tellitule ning et tooted ei ole defektsed kohe, peale tellimuse kättesaamist. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on klient kohustatud teavitama e-poodi Kapinupud esimesel võimalusel. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@kapinupud.ee pretensioon, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Defektse toote puhul võidakse küsida kliendilt lisaks fotomaterjali. Kõik pretsensioonid vaadatakse läbi ja kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel lahenduse leidmiseks, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist e-poe Kapinupud.ee kulul. Müügilepingust taganemise korral defektse toote tõttu, hüvitab Kapinupud.ee kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.

Vääramatu jõud
E-pood Kapinupud ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Kapinupud.ee ei saanud mõjutada või ette näha.