Müügitingimused

Üldised tingimused
Antud tingimused on kehtivad kuniks need ei ole konfliktis Eesti Vabariigis või Euroopa Liidus kehtivate seadustega.

Müügitingimused
Samaaegselt kui klient edastab tellimuse e-poe Kapinupud veebikeskkonnas ning e-pood Kapinupud saadab e-posti teel kliendile tellimusekinnituse, nõustuvad mõlemad pooled järgnevate, kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustustega. Siinkohal on klient vastutav õigete kontaktandmete edastamise eest e-poele Kapinupud.ee
E-poel Kapinupud.ee on vajadusel õigus teha muudatusi müügitingimustes või müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Kapinupud.ee veebilehel. Juhul, kui muudatused tekivad peale kliendi tellimuse sisestamist, on Kapniupud.ee kohustatud sellest klienti teavitama e-posti teel ning kliendil on seejärel õigus oma tellimust muuta või tühistada.
Pildimaterjal Kapinupud.ee veebilehel on illustratiivseks tootekirjelduseks, kuid ei garanteeri toote täpset välimust.

Kliendiandmed
Tellimuse esitamisel vastutab klient õigete kontaktandmete edastamise eest, sisaldades kliendi nime, tarneaadressi, e-posti aadressi ning mobiiltelefoni numbrit SMS-teavituse edastamiseks.
Valeandmete edastamise tõttu tekkivad kulud katab klient.
E-poes Kapinupud.ee tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Väljavõtmata tellimus
Tellimuselt, millele klient järgi ei lähe ning tagastatakse e-poele Kapinupud või Kapinupud.ee mõnele tarnijale, arvatakse enne kliendi arve krediteerimist maha 30% tellimuse väärtusest ning saatmiskulud.

Tasumine
Kõik tellimused sisaldavad käibemaksu. Tasumine toimub läbi interneti kaardimaksega.

Kohaletoimetamine
Laos-olevad tooted tarnitakse kliendile 3-5 tööpäeva jooksul. Tavapostiga saadetavad tellimused toimetatakse otse kliendi postkasti või lähimasse postkontorisse. Postipakina saadetavate tellimuste puhul saadetakse kliendile SMS- teavitus või kirjalik teavitus postipaki saabumise ning asukoha kohta, kuhu postipakile järele tuleb minna.
Kliendile saadetakse tellimusekinnitus e-posti teel peale tellimuse sisestamist ning kinnitus tellimuse väljasaatmise kohta e-posti teel peale tellimuse postitamist. Juhul kui tekib viivitusi tellimuse kohaletoimetamisel, teavitatakse klienti samuti e-posti teel mistõttu on oluline, et klient edastab kehtiva e-posti aadressi tellimuse sisestamisel.
Transpordi käigus vigastada saanud tooted asendatakse kliendile. Juhul kui toodete asendamine pole võimalik, hüvitatakse kogu tellimus kliendile.
E-pood Kapinupud.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Kapinupud.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Saatmiskulud
E-pood Kapinupud.ee kehtestab alati tasuta kohalevedu kõigile tellimustele Eesti Vabariigi territooriumil, vaatamata tellimuse suurusest. Ent tellimuse tagastuse puhul arvatakse kliendi tellimuse krediteerimisele eelnevalt maha tegelikud tellimuse saatmiskulud kliendile. Lisaks tuleb kliendil ise seista tagastuskulude eest toodete tagastamisel e-poe Kapinupud.ee postiaadressile.

Garantii
Kõigile meie poolt müüdavatele toodetele kehtib 2-aastane tootja garantii. Vead, mis tekivad tootele kliendi süül või toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutuse tagajärjel, garantii alla ei kuulu.

Tellimuse tühistamine ja tagastamine
Kliendil on õigus tellimus tühistada iga ajal. E-pood Kapinupud.ee on kohustatud tellimuse tühistama esimesel võimalusel kliendi poolt sellekohase teavituse kättesaamisel. Kui kliendi tellimus on juba pakitud ning edastatud meie logistikapartnerile kliendile kohaletoimetamiseks, siis ei ole tellimuse tühistamine ilma lisakuludeta enam võimalik. Seejärel on kliendil võimalus tellimus tagastada peale tellimuse kättesaamist. Tellimuse tagastusel kehtivate reeglite kohta saab lugeda järgnevalt leheküljelt:
Tagastused

NB! Tagastatavat tellimust ei tohi saata saaja kulul (e-pood Kapinupud ei ole kohustatud saaja kulul tagastatavale pakile järgi minema)!

Reklamatsioonid
Klient on kohustatud kontrollima, et tooted vastavad tellitule ning et tooted ei ole defektsed kohe, peale tellimuse kättesaamist. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on klient kohustatud teavitama e-poodi Kapinupud esimesel võimalusel. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@kapinupud.ee pretensioon, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Defektse toote puhul võidakse küsida kliendilt lisaks fotomaterjali. Kõik pretsensioonid vaadatakse läbi ja kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel lahenduse leidmiseks, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist e-poe Kapinupud.ee kulul. Müügilepingust taganemise korral defektse toote tõttu, hüvitab Kapinupud.ee kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.

Vääramatu jõud
E-pood Kapinupud ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Kapinupud.ee ei saanud mõjutada või ette näha.