FAQ

Kas kaupa on võimalik tagastada?
Jah, eraisikutest ostjatel on 14-päevane kauba tagastusõigus. Juhul, kui toode ei vasta teie ootustele, saate selle tagastada 14 päeva jooksul alates kauba väljasaatmise kuupäevast. Teil tuleb maksta vaid tagastamise transporditasu. Tagastamise õigus ei laiene laos mitte-olevatele toodetele (saadetakse eraldi tellimuse alusel) või allahinnatud toodetele. Ettevõtetele pakume me 14-päevalist tagastusõigust alates kauba väljasaatmise kuupäevast.
Juhul kui toode on defektne või kahjustatud, tuleb teil meid sellest teavitada kolme tööpäeva jooksul. Peale seda, kui olete defektse toote meile tagasi saatnud, saadame me teile omal kulul uue toote.
Enne kauba tagasi saatmist tuleb teil tagastamise instruktsioonide saamiseks meiega kontakteeruda aadressil info@kapinupud.ee Palun ärge tagastage tooteid enne, kui olete saanud meiepoolse kinnituse! Sooritame tagasimakse peale seda, kui oleme tagastatud toote kätte saanud ja üle vaadanud.
Me ei aktsepteeri tagastatud tooteid, millel puudub meie poolne kinnitus.
Palun võtke meiega enne toodete tagastamist ühendust!

Kuidas toimub kauba eest tasumine?
Kõigi meie toodete eest saab tasuda Visa või Mastercardiga. Samuti saab tasuda Paypal'i kontoga.

Kas kaardimaksete sooritamine Internetis on turvaline?
Me kasutame Dibs maksesüsteemi, mis on sertifitseeritud vastavalt PCI DSSile (Maksekaarditööstuse andmeturve standard). Turvasoklite kihi (SSL) abil luuakse turvaline krüpteeritud ühendus teie arvuti ja makseserveri vahel. Andmeedastus on turvaline ning kolmandatel osapooltel sh e-poel Kapinupud.ee puudub juurdepääs teie maksekaardi andmetele.

Kas minu tellimusega kaasneb mõni lisatasu?
Ei, kõik meie tellimused toimetatakse kohale tasuta. Tellimustel puudub rahaline alampiir! Me ei võta ka kaardimaksetelt lisatasu. Te maksate vaid konkreetsete toodete eest vastavalt e-poes ära toodud hindadele. Hinnad sisaldavad käibemaksu.

Kui pikk on tarneaeg?
Laos olevate toodete tarneaeg on kolm kuni viis tööpäeva. Kui toodet pole momendil laos või kohaletoimetamisega tekib probleeme, teavitame teid e-maili teel esimesel võimalusel.

Kas ma saan kaubale ise järgi tulla või külastada teie kauplust?
Ei, me oleme e-pood ning füüsilist poodi meil klientidele pole.

Kas teil on kõik tooted laos olemas?
Valdav osa toodetest, mida te meie e-poes näete on laos olemas. Mõned üksikud tooted, mis saadetakse tellimuse alusel, toimetatakse tavaliselt kohale 10-15 päeva jooksul

Kas tellimus sisaldab kruvisid?
Jah. Tellimusega on kaasas kõik kruvid, mida vajate meie toodete paigaldamiseks standardsetele 16-19 mm paksustele köögimööbli ustele. Kui teie kapiuksed või sahtlid on paksemad, lisage see informatsioon tellimuse esitamisel kommentaaride lahtrisse ja me saadame teile tasuta pikemad kruvid.

Kas teie saadetiste teekonda on võimalik jälgida?
Tellimuste puhul, mis saadetakse teele postipakina, anname teile alati saadetise jälgimise numbri. Paljud tellimused toimetatakse kätte aga tavapostina, millele tellimuste jälgimise numbreid ei kohaldata.

Mis on tsentrite vahe?
See on käepidemete kruviaukude tsentrite vaheline kaugus.